Powered by Blogger.
RSS
Container Icon

AKU DAN NIATKU

To : My Beloved Sri Yanti Al Khansa






Inilah aku..Inilah diriku..
Jika lelaki Kaya yang kamu cari..
Itu bukan aku..
Jika lelaki Pintar yang kamu cari..
Itu bukan aku..
Jika Lelaki Soleh yang kamu cari..
Itu juga bukan diriku..
Semua itu belum ada pada diriku saat ini..
Inilah aku juga diriku..
Jika yang kamu cari..
Lelaki yang menerima, mencintai dan menyayangi keberadaan keluarga & dirimu..Itu aku..
Lelaki yang ingin membimbingmu dan bersama-sama menjalankan dan menjaga sunnah dan Syariat-Nya..
InsyaAllah itu aku...
Ini lah aku & juga diriku...
Menjadi soleh, pintar & kaya itu salah satu tujuanku..
Menjadi Imammu itu Niatku,,
Dan Memperoleh kenikmatan di Dunia dan Ingin menetap di Syurga.
Itu Semua Alasan ku memilihmu.Wa Uhibuki
"Aku & Niatku"
From : KESUMA FERDIANTO

Semoga rencana dan niat kita di ridhloi dan dilancarkan Allah SWT, Sang Maha Penggenggam Segala Urusan.. Aamiin.. Insya Allah.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

myspaceblog said...

mirip ya

Safanah Al-Khansa' Blog said...

Hehe... jodoh berarti.. aamiin :D

Post a Comment